Algemeen en secretarieel beheer

  • Het in behandeling nemen van storingen en reparatieverzoeken met betrekking tot alleen gemeenschappelijke zaken (24 uur per dag).
  • Zorg dragen voor afhandeling van reparatieverzoeken betreffende gemeenschappelijke ruimten en voorzieningen.
  • Het assisteren bij het ter plaatse opnemen van schadegevallen aan het gebouw en de gemeenschappelijke ruimten als gevolg van brand, storm, vandalisme en andere calamiteiten.
  • Organiseren, bijwonen en notuleren van de algemene ledenvergadering van de Vereniging.
  • Op verzoek, het voorzitten van de vergadering.
  • In overleg met het bestuur opstellen van een agenda, het versturen van de uitnodigingen en alle overige vergaderstukken. Indien gewenst het regelen van vergaderruimte.
  • Verzorgen van alle correspondentie betreffende de volgens splitsingsakte gemeenschappelijke gedeelte(s).
  • Uitvoeren c.q. doen uitvoeren van werkzaamheden, verband houdend met de door de vergadering van eigenaren genomen besluiten.
  • Het bewaken van planningen en waar nodig coördineren van activiteiten betreffende de Vereniging van Eigenaars.
  • Zorg dragen voor informatieoverdracht aan derden zoals notarissen, makelaars en overige geïnteresseerden.
  • Advisering aan het bestuur van de Vereniging omtrent het inschakelen van extra deskundigheid op juridisch, financieel of technisch gebied.  De kosten voor extra deskundigheid zijn voor rekening van de VvE.
  • Het archiveren van alle stukken conform de wettelijk gestelde termijnen hiervoor.
  • Het plaatsen van documenten op een persoonlijke pagina van de VvE op de website van VvE Beheer Wiendels. Dit zijn bijvoorbeeld de statuten, notulen, jaarrekening en begroting.
Algemeen-en-Secretarieel-beheer.JPG
026 - 36 33 666
info@vvewiendels.nl
Ma - Vr 8.30 - 17.00
of op afspraak
Vlamoven 34, 6826 TN Arnhem