Algemeen en secretarieel beheer
- Het in behandeling nemen van storingen en reparatieverzoeken met betrekking tot alleen gemeenschappelijke zaken (24 uur per dag).
- Zorg dragen voor afhandeling van reparatieverzoeken betreffende gemeenschappelijke ruimten en voorzieningen.
- Het assisteren bij het ter plaatse opnemen van schadegevallen aan het gebouw en de gemeenschappelijke ruimten als gevolg van brand, storm, vandalisme en andere calamiteiten.
- Organiseren, bijwonen en notuleren van de algemene ledenvergadering van de Vereniging.
- Op verzoek, het voorzitten van de vergadering.
- In overleg met het bestuur opstellen van een agenda, het versturen van de uitnodigingen en alle overige vergaderstukken. Indien gewenst het regelen van vergaderruimte.
- Verzorgen van alle correspondentie betreffende de volgens splitsingsakte gemeenschappelijke gedeelte(s).
- Uitvoeren c.q. doen uitvoeren van werkzaamheden, verband houdend met de door de vergadering van eigenaren genomen besluiten.
- Het bewaken van planningen en waar nodig coördineren van activiteiten betreffende de Vereniging van Eigenaars.
- Zorg dragen voor informatieoverdracht aan derden zoals notarissen, makelaars en overige geïnteresseerden.
- Advisering aan het bestuur van de Vereniging omtrent het inschakelen van extra deskundigheid op juridisch, financieel of technisch gebied. De kosten voor extra deskundigheid zijn voor rekening van de VvE.
- Het archiveren van alle stukken conform de wettelijk gestelde termijnen hiervoor.
- Het plaatsen van documenten op een persoonlijke pagina van de VvE op de website van VvE Beheer Wiendels. Dit zijn bijvoorbeeld de statuten, notulen, jaarrekening en begroting.